Tuesday, June 13, 2017

SGShop Malaysia 10xRM100 shopping credit giveaway by Iman Abdul Rahim




Assalamualaikum, so baru-baru ni aku ada bukak ig story kak Iman and kak Iman ada cerita pasal satu website yang jual barangan murah gila dan comel2. Nama website tu SGSHOP okey. Tapi yang menarik perhatian aku sekarang ni bukan pasal website tu tapi aku excited sebab kak Iman buat GIVEAWAY !!! Siapa je tak suka benda free kan? So, dengan lafaz bismillah aku pun nak jugak try masuk giveaway ni. hehe mana tau ada rezeki kan? Lets :)


Disebabkan aku ni jenis yang suka fashion, makanya barang yang aku nak beli mestilah berkait rapat dengan seupupu sepapat pakaian, kasut dan sebagainya.


1 ) Socks
Sebab stoking ni comel dan murah rm 6.18 je. Orang cakap barang cantik macam ni tak patut dilepaskan. heheh

2 ) Shoes
Apa beza awak dengan kasut? Awak dengan kasut sama-sama cantik. Tehee. Kasut ni pun murah2 je below rm50. 


3 ) Dress
Ni barang yang paling aku nak sebab design dia nampak unik tapi still murah. Boleh pakai beraya nanti kan kan? hehe Someone please buy this for me? Please ? huhu

Ni je kot barang yang aku berkenan. Rambang mata nak oiii. Kalau korang nak join GA ni jugak, korang boleh click kat gambar yang first tu okey :) Btw, dekat setiap gambar diatas aku ada letak backlink siap2 so sesiapa yang berkenan nak beli untuk diri sendiri or belikan untuk I, bolehlah click kat image tu kay.

*maaf untuk penggunaan "aku" sebagai bahasa diri*

Byebye :)


Lots of Love,
Insyirahabdulrahim




1 comment:

  1. assalamualaikum,
    singgah blogwalking dari GA yang sama

    https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/06/sgshop-malaysia-10xrm100-shopping.html

    ReplyDelete