Tuesday, November 21, 2017

End of semester 3 :)



End of semester 3 meant 1 semester left?? Alhamdulillah aku boleh survive lagi dekat kmk sampai semester 3 bersama classmate yg macam2 jenis perangai ada hahah ada yang gila2, ada yang pura2 gila tapi yang betul2 gila tak ada lagi ye buat masa sekarang hahah *ingatlawakke?* PSPM pun dah lepas. Please pray for me and my friends because examination question always surprise me 0_0

Sem 3 ni banyak sangat event yang praktikum aku buat untuk mengeratkan lagi silaturahim gittew. Serius sayang aku makin bertambah dekat diorang ni lol rasa macam family sendiri dah. Nanti habis semester 4 taktaulah cemana. huhu



Sebelum study week kami sempat lagi buat bbq ye anak2. Kelas kauorang ada ke? Walaupun crab dengan daging burger tu tak sedap langsung tapi bila makan sama2, terus tambah 2,3 kali KAHKAH *sislaparlamenyesalritumakanseketuljaayampanggang* Kami buat bbq ni guna khidmat makcik kafe yang permurah lagi baik hati sebab tu dia bagi kami makanan banyak gila sampai tak habis. Fyi, ayam2 yang dalam tray tu baru separuh ye, lebihannya masih ada dlm tupperware and sedang dipanggang. Banyak ok!



Yang ni pulak time study week. Berapa hari ja lagi nak exam tapi kami masih bersuka ria bergurau senda. Before tu kami plan nak buat birthday prank dekat classmate aku yang bertepung tu sebab dia selalu ingat kami semua benci dia. Kami tak pernah benci dia okey! Praktikum aku memang terkenal dengan sifat sayang menyayangi maka amalan benci membenci tak pernah wujud dalam diri kami hehe. 

To my classmate and friends tak kisah la classmate sekolah rendah or menengah atau tadika ( kenal aku lagi ke? ) aku cuma nak bagitau yang aku sayang hampa dan terima kasih sebab mengisi hari2 aku dengan muka2 hampa yang kadang2 buat aku bosan hahah ( jkjk ) Terima kasih jugak sebab sanggup menerima aku seadannya dan memandang muka aku yang tak pernah buat hampa bosan selama ni. kahkah Maaf salah dan silap and thank you!!

Sekian saja entry aku untuk kali ini. InsyaALLAH kalau panjang omor akan ku tulisnya lagi. Fighting!!




1 comment:

  1. tahniahhh.. all da best utk remaining semester.

    nak jmput join n meriahkan GA kt sini

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/comeback-giveaway-by-raydah-alhabsyi.html

    ReplyDelete